WTF » Вт окт 03, 2017 2:39 pm
Вот собственно исходя из этой информации понятно что датчики тут вообще ни при чём
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DTC 51,86 (1st gear-incorrect ratio)
If code 31 is output, see DTC NO.31,81(pulse generator "A") if code 32 is output, see DTC NO
32,82 (pulse generator "B") if neither code is output, inspect wiring harness to both pulse
generator on transmission for damage. Noise intenference may cause code to set. If wiring harness
is okay, inspect transfer driven gear, end clutch retainer and rear clutch.
DTC 52,86 (2st gear-incorrect ratio)
If code 51 is output, see DTC 51,86 (1st gear-incorrect ratio). if code 51 is not output, replace
kikdown brake.
DTC 53,86 (3st gear-incorrect ratio)
If code 51 is output, see DTC 51,86 (1st gear-incorrect ratio). if code 51 is not output, replace
front clutch.
DTC 54,86 (4st gear-incorrect ratio)
If code 52 is output, see DTC 52,86 (2nd gear-incorrect ratio). if code 52 is not output, replace
end clutch.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Думаю что номера ошибок не просто так принадлежат к низшим и высшим разрядам, низшие разряды первичны скорее всего.
Если это так - то у меня сейчас все поиски сводятся к устранению DTC 51, ну и поиску причин DTC 59
8925 311 49 78 Виктор.
N23W-5009654 поджопный полутруп, но с LSD и на мудах
MMC RVR95 N28W-5301834 4D68T пока W4A32-1-LMF "Гавр" Подбит, пока стоит на запасном аэродроме.