Модераторы: ezh9, Vladimir_N-sk, Engineer, quattro
ДКВВ писал(а):не исключаю вариант "так и было сделано заводом-изготовителем"
номерок нарисует - посмотрим.
I do not understand ....... the owner was a granny who was traveling with the car??? yes 80 years oldДед писал(а):Фред! А руль бабулька еще переделала?
Demenkov писал(а):ДКВВ писал(а):не исключаю вариант "так и было сделано заводом-изготовителем"
номерок нарисует - посмотрим.
С завода как раз можно исключить. Спортгиров тем более в 21 кузове нигде кроме внутреннего рынка японии не было. Это однозначная переделка.
фонари в заднем бампере колхозные.
Гурон писал(а):Сборная сливянка..
darknem писал(а):i don't know who do this transformation but they did in the city of Oruro
yes......What danger is there for this transformaciíon ?Demenkov писал(а):Oruro mechanics are unskillful vandals!
valdemars писал(а):однако.... история!!!!! я уж подумал и вправду - прикол!
darknem писал(а):мне нужно распорки , чтобы отменить приостановление или я должен изменить его непосредственно ....
Дед писал(а):Нормально было. Башка, вроде, выдержала!)
Stranger писал(а):Решено! Следующий RVR-слёт - в Боливии!
Agreed! Next year RVR-fans meeting will be hold in Bolivia!
Audax писал(а):Can I take a part of this conversation?
At the first - About the rims. I have experience of choose (and mounting) a bigger tires than stock. And what i say - if you want to set a big tire without any changes in suspension - take 225/65-r15 at least. But with some changes (spacers in suspension) may put a 225/75-r15 (this equal bit 720mm outer diameter). And keep in mind parameter "offset" of a rim - more than 35 must be a some trouble with the strut.
In second - about spacers. You can find some pics and story about making in my roadbook here http://rvr.ksn.ru/Page_forum2.htm"
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8